Isnin, 10 Februari 2014

PreQuel Breakfast Blues by Azzam Supardi

.
memblogkan diri ... kali ni nak sharing pasal buku yang baru jer aku selalu telaah ... buku kali ni adalah catatan ringkas yang dihasilkan oleh bro Azzam Supardi yang diberi tajuk PreQuel Breakfast Blues ... :D



nengok ... siap ada signature bro Azzam lagi hahahah nampak sangat aku beli direct dari dia ... tapi thru online lahh hahahah ... macam biasalahh jarang penulisan si Azzam ni mengecewakan aku ... memang sure tergelak aku dibuatnya ... :D

walaupun kalau diikutkan kebanyakan penulisan dalam buku ni telah pun diterbitkan dalam blog dia satu ketika dahulu ... tapi still lehh membuatkan ko tergelak .. dah macam layan citer P Ramlee lahh plak ... =))

so bagi aku ... buku ni patut korang milikki dan aku rasa ianya limited ... kalau dah terlepas baru korang rasa rugi tak dapat milikinya kan ... mana tau tiada ulang cetak ... hahahah :P

jadinya gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)


** tertanya tanya kenapa buku ni bukan Team Sindiket Soljah yang terbitkan ... kenapa Dubook Press ... ehhh aku ni banyak tanya plak hahahaha :-SS

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin