Jumaat, 7 Februari 2014

Sekolah Bukan Penjara Universiti Bukan Kilang by Zul Fikri Zamir

.
kembali memblogkan diri .. kali ni dengan kisah buku yang telah aku baca ... buku yang aku maksudkan ialah Sekolah Bukan Penjara Universiti Bukan Kilang yang dihasilkan oleh Zul Fikri Zamir dan diterbitkan Dubook .. :D

actually buku ni dah lama aku grab ... if tak silap aku time pesta buku bila ntah ... tapi ianya tersusun cantek kat rack buku aku tidak plak aku cuba try test untuk telaah dia sehinggalah satu waktu tu aku tetiba rasa nak tukar mood bacaan aku so baca buku ni :P


usai aku baca buku ni tetiba aku rasa ... wow ... not bad gak penulisan dia ni ... walaupun actually buku ni hanyalah himpunan penulisan beliau di alam maya ... dan agak menarik gak penulisan dia ni ... dan yang bestnya dia ala ala tidak berpihak pada kerajaan mahupun pembangkang ... heheheh good ... tak lahh borring sangat nak baca ... dan paling best part bawah ni ... :-SS


perhhh apa Jalan Kebun memang popular dengan MatRempit ... ni Jalan Kebun mana ye ... hahahaha aku siap gigih tanya member member aku sampai ada yang kata ... ye kot ... coz time PR baru baru ni memang ramai rempit jalan kebun dijadikan cai ... hehehehe tapi aku memang tak surelahh penulis ni maksudkan Jalan Kebun mana ye ... :P

so pada kalian yang ingin dapatkan buku ni ... boleh lahh dapatkan di toko toko buku berhampiran ... sebelum ianya kehabisan ... wokkehhh dan seperti biasa ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin