Jumaat, 24 September 2010

open house Majlis ...

.
citer pasal open house lagi.... isnin lepas... time aku duk memproses data.... tup tup si Aidil... ajak aku gi open house kat MP Nilai ngan Kak Bed... hemmmm memandangkan job Majlis ni aku yang handle... why not kan... so ON... ;)

so around kul 12 aku, Aidil ngan KakBed... shoot ke Nilai naik kereta KakBed... amik ko majlis just sampai around kul 2petang... jer... so haruslahh kena rushing... lagi pun kitorang gi time lunch hour kan... :P

sampai jer... terus masuk dewan... so sempat lahh jumpa ngan ketua yang handle job Majlis untuk Bil Cukai... dan beberapa orang yang aku pun tak berapa nak kenal... volleh.... nak cari IT person yang deal ngan aku dalam urusan data... tak perasan plak... heheheh :P

so... sampai terus lahh menikmati hidangan yang ada.... seperti Nasi Briyani.... Laksa.... Spaghetti.... Lemang..... dan beberapa kuih... memandangkan kitorang mai pun around nak dekat majlis nak tutup... so memang tak dapat nak pekena Satay... huhuhu...

aik.. si Aidil sempat tu bersalam ngan Menteri Besar... hehehhehe..... aku... aku tak salam sebab busy duk snap snap gambar... volleh... hahahhhaha :)) so selesai makan around kul 2 kitorang pun blah.... salam salam... and balik... but.... kitorang tak terus pulang ke office... lehh singgah dulu kat sini...

ice room... duk lepak pekena IceCream.... nyum nyum... sambil pekena duk sembang pasal job... hahahha tak lepas juga.. kitorang sempat lagi duk menghayam ketupat lagi... biasalahhh itu tak puas tu tak kena... amik ko... hehehehe :))

so settle pekena ice cream... terus shoot pulang.... balik office continue buat kerja semula.... :(

gitulahhh kekdahnyer..... as usual... stayTuned for next entry.... don't worry ada lagi citer open house majlis lagi... nak tau citer open house Majlis mana... tunggggguuuuuuuuuuuu ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin