Isnin, 6 September 2010

hadiah bday ......

.
kelmarin time aku hadiri majlis berbuka puasa kat umah x-HOD aku kat klang.... tiba tiba aku dikejutkan oleh si Anne ngan si Wady..... tup tup aku sampai... dorang bagi aku hadiah... katanya belated gift bday gitu..... tiba tiba rasa terharu..... :)

so kalau kalian mahu tahu apa yang aku dapat.... ni dia.... ;))


cute kan... tau tua jer dorang ni... GARFIELD tu adalah salah satu benda yang aku memang minat... hahahah... so selipar Garfield ni akan menjadi teman ku bila berada dalam bilik IT ni.... huhuhu.... kena plak hari ni.... hari MODE GARFIELD aku dah melanda.... memang kena..... :P

di tambah ngan job aku skrang ni duk buat menggodek data yang berNILAI tu.... choii sungguh siapa VENDOR yang extract data tu... ke flat file.... boleh plak berterabur.... choiii.... dia guna program apa ntah aku pun tak sure.... dah pening aku nak adjust balik length dia balik.... GAMPANG sangat.... x-(

pasal tahap kemalasan aku membuat kerja... ngan mode garfield menyerang... maka sempat gak aku menghapdet ruangan ni.... vollehhh :P so pada Anne & Wady.... thanx for the cute gift ni yer..... I LOOIIIKKKEEEE...... :)

so as usual.... stayTuned for next entry ok ;)

TakSangkaYer.... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin