Ahad, 19 September 2010

bday officemate ......

.
last wednesday.... time petang kira dah time time orang dah nak balik... si Anne dah buat surprised buat si Wady... ngan adakan majlis tiup and potong kek sempena bday si Wady ni..... :P


hemmmm... pada mulanya... memang sukar nak suruh si Wady ni keluar bilik IT untuk ke ruang legar.... finally ditarik and tup tup kek sudah terhidang... tu pun api lilin dah separuh coz tunggu bday boy kluar... wakakkaka :))

so bila bday boy dah tiup lilin and potong kek as syarat... so apa lagi... time kitorang plak kekah itu kek.... hemmm kek apa....:-? ni kek bawah ni....
kek chocolate banana secret recipe..... nasib aku ni kureng sikit nak makan kek pisang ni... so aku tak berapa layan sangat... tapi cuba kalau si Anne ni beli Kek Choc Indulgence or Choc Strawberry..... memang ada yang aku berebut ngan bday boy.... hahahahhaha coz tu favorite ok.... :P

tapi ni bukan my bday... so layan jer lahhh makan ala kadar jer... huhuhuhuhu :) so begitulahhh... pada officemate aku ni si Wady... Selamat Ulang Tahun.... Semoga Hang Success Dalam Apa Jua Yang Hang Lakukan ok..... insyaALLAH....:)

so gitulah kekdahnya... as usual... stayTuned for next entry dari aku... ;)

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin