Selasa, 28 September 2010

open house again ....

.
perhhh open house again.... dammed... kali ni mana punya... wokkeh... jom aku sharing citer.... so last saturday... actually aku kena attend open house Maybank kat Menara Maybank... depan Pudu tu....:P

ni pun sebab depa semua dah send invitation and marketing person company aku si Anne tu dah letak senarai nama yang attend... dan on of them tu aku lahh... so nak tak nak gi... pada mulanya member aku si Aidil pun kena gi.. tapi memandangkan dia tak berapa sihat.. so dia tarik diri.... so si Fahmin take over tempat dia..

actually aku pun tak berapa nak stable on that day... perut aku macam ntah kenapa ntah... maybe sebab makan rendang kat MpSj kot.. coz si Aidil pun terima nasib yang sama... coz time kat MpSj menu kitorang sama... ntahlahhkan...:P



selain aku, fahmin & anne.... si CikNor and Wady pun join gak.. kitorang gi one car... easy... our MD and others manager tak sure dorang coming what time... tapi sepanjang kitorang kat sana... memang tak nampak dorang... maybe lambat kot...

kalau nak citer pasal menu and layanan... ofcoz... sini terbaik.... almaklumlahh catering pun hotel mari.... dan siap leh oder Starbuck lagi tu... giler curtlast.... cuma yang pada aku tak best.. sebab tak ada yang aku kenal... volleh.... :P

actually purpose aku mai ingat lehh lahh aku jumpa ngan mereka mereka yang selalu deal ngan aku tentang job dorang tu.... ialahh nak tahu gak dorang tu macam mana... ni just deal thru email jer... dan aku selalu lahh imagine muka dorang ikut suka aku... hahahah :))

kalau yang ala ala sopan manja dalam talian phone tu... aku imagine lahh dorang tu cun... ala ala amoi or gadis litar hahahha.. kalau ala ala kekwat tu... aku imagine dorang tu ala ala aso jual sayur kat cameron highland jer.. :P siooot jer kan aku ni... hampeh sungguh....=))

so bila dah kenyang... sampai tak larat nak rasa semua menu... mau taknyer... ngan nasi minyak... ngan kuih jala.... ketupat lemang... daging kambing... udang bagai... belum masuk cake... kuih... desert lain.. serius... korang akan terduduk kekenyangan... jadi bila dah kenyang.... kitorang pun snap snap pic sikit.. then cargon....

cargon pulang ke office.. coz kitorang berkumpul kat office and set naik satu kereta jer kan.... but yang aku ni... continue lahh buat kerja... coz ada kerja yang kena settlekan before aku bercuti.... gigih kan.... choii sangat....:)

so gitulah kekdahnyer... as usual.. stayTuned for next entry ok....;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin