Khamis, 20 Ogos 2015

RedGiant vs RedWarriors 2015

.
memblogkan diri ... semalam aku sempat turunkan diri ke stadium shah alam ... nak kata ada games JDT ... tak juga ... tapi coz join member member yang biasanya teman aku untuk layan games jdt why not kan ... ohh lupa games yang aku katakan ni ialah pertembungan team Selangor vs Kelantan ... :P





seperti semua dah tau ... keputusan memihak pada tuan rumah ... so as aku mention aku pun tak kisah pun siapa menang siapa kalah ... hahahha bukan team aku pun ... lepas games kitorang gi lepak pekena nasi lemak dulu ... coz geng selangor menang ... kalau geng kelantan menang kitorang plan pekena tomyam ... hahahahha :P

tak apa ...next time kita turun stadium lagi ye ... amacam ... kalau bukan team kita .. kita turun layan bola sambil makan kuaci ... hahahahha :D

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin