Jumaat, 31 Julai 2015

Malaysia vs Liverpool

.
memblogkan diri ... so last week aku ngan Daus berkesempatan gi layan games Malaysia vs Liverpool ... ni pun coz kitorang dapat tix percuma ... dengan gi tebus keratan akhbar jer ... ye lahh nak harap kitorang beli tix .. mahal kot ... so kira rezekilahh kan dapat tix percuma ... duk ngan mereka mereka yang bayar tix price 200++ ... :P

so layankan gambar jer lahh ye ... malas nak sembang sembang panjang ... lagipun aku bukan kipas susah mati ini liverpool ... hahaha aku gi pun coz member aku si Daus ni yang diehard Liverpool hahahahampehdotcom sungguh aku ni kan .... :P 










nengok aku boleh pakai baju JDT lagi time layan games ni ... nasib tak ada sesiapa suruh tukar baju ... hahahahaha NampakMengayok ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin