Isnin, 19 November 2012

Thanx 4 Tha FM #18

.
wow dah lama rasanya aku tak buat entry pasal Thanx 4 Tha FM ... hahahha rasa macam dah tak ada member member plak yang belikan ole ole FM untuk aku ... hehehehhe ke sebab dorang ingat aku dah kureng dengan FM ... erkkk memang tak lahh lahh ... aku still terima and kumpul FM lagi ... don't worry ... akan aku hargai setiap pemberian kalian ... :D

dan hari ni ... bila aku sampai di office ... ada member aku bagi aku FM dari Sarawak ... Thanx Redza for tha FM ... :)



dan untuk melengkapkan entry ni sekali ... aku nak say Thanx 4 Tha FM from Teluk Chempedak pada cikWahida kita ... thank youuuuu ;))

so gitulahh kisahnya untuk entry Thanx 4 Tha FM kali ni ... jadinya seperti biasa ... stayTuned for the next entry dari aku ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin