Jumaat, 16 November 2012

Lego Shell - 250 GT Berlinetta

.
memblogkan diri ... dan kali ni nak citer pasal misi mengumpul LEGO SHELL aku ... hehehehe alhamdulillah ... untuk set 1 ... lengkap sudah ... finally malam tadi aku dapat memiliki set 250 GT Berlinetta :D




apa apa pun aku nak say thanks a lot kat my pren si AdamArjuna ... yang sudi mengisi minyak kereta di sebanyak rm40 so boleh lahh aku gunakan resitnya untuk grab model ni ... hehehehe ialah kereta aku masih lagi banyak tu ... ntahlahh bila nak berkurang .. coz aku target nak beli set Garage tu :P

so apa apa pun ... untuk set 1 sudah completed ... no waiting for 2nd set aku pun lupa bila start if not mistake 29nov ... ehh ye ker ... ntahlahhh korang google lahh nanti ye ... hehehehe :)

jadinya itulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin