Jumaat, 1 April 2011

menonton Senjakala ......

.
baru baru ni ... time aku duk melayan job aku .... tup tup enAdam buzz tanya mau layan tayangan perdana citer Senjakala tak on that nite .... lepas tu aku pun fikir ok no prob on ajhe .. free maa ... Tayangan Perdana plak tu .. :)


tayangan perdana kali ni diadakan di pawagam kat PJ yang dekat ngan Lotus tu ... pawagam yang normally menayangkan filem filem Hindustan & Tamil tu .... well maybe time tu all pawagam tengah duk tayangkan citer CUN kot ... tu depa just dapat pawagam ni ... tapi apa ada hal ... layan kan aje .... aku dari office terus shoot ke PJ nasib tak jammed sangat ... sempat lagi duk pekena mee bandung muar dulu ... :P

so apa yang aku leh perkatakan ... citer ni amat menarik ok ..... dari segi sound semua memang terbaik lahhh .... lakonan mantap dari semua pelakon kali ni pun memang terbaik .... watak utama yang dipegang oleh Zahiril Adzim & Liyana Jasmay memantapkan lagi cerita ini .... turut membantu pelakon pelakon otai seperti Ruminah Sidek, Roslan Saleh turut membuatkan penonton akan tak sabar sabar menanti apakah kesudahan cerita tersebut

so pada keseluruhan bagi aku ... aku amat berpuas hati dengan cerita ini walaupun ada beberapa babak yang aku kureng sikit .... kureng bukan apa ... sebab tempat lakonan tu aku rasa setiap kali citer hantu mesti ada since yang dirakam di trafic light bawah rumah GPMS tu ..... looks like tiada tempat lain kot .... hemmm ntahlahh ni just pendapat aku lahh ... lagi pun issue ni minor jer ... heheheh ;))

apa apa pun harus nengok di pawagam ... insyaALLAH kalau ada yang ajak aku nonton di pawagam nanti maybe aku tak keberatan untuk menontonnyer lagi .... heheheh :P

so gitulahh cerita pasal Senjakala .... as usual stayTuned for my next entry ok ... ;)

* credit to Excellent Pictures Sdn Bhd for the movie and pictures ....

TakSangkaYer .... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin