Ahad, 24 April 2011

jatuh rahangku dibuatnya

.
tadi siang ... sepert biasa jadual di pagi ahad bila ketiga tiga warga mentari ni ada di rumah pastinya kami akan gi breakfast bersama ... dan tempatnyer haruslah di Nasi Lemak Cikgu ... dan kononnya tadi mahu belajar subjek kulinari gitu ... ;))

ok abaikan citer kulinari kuali menari itu yek ... bukan itu topic yang aku nak sharing kali ni ... so biasalah time makan tu mula idea idea ngarut kluar mean planning after perut telah ditambah lemak ... ke mana arah tuju kami :-?

so finally decide mahu berjalan jalan sebentar di Amcorp Mall ... biasalah bila di Amcorp Mall pada hari sabtu dan ahad haruslah ada jualan barang barang antik dan barang barang untuk disimpan oleh mereka yang bergelar collector ... :D

so aku boleh lah dikatakan one of collector tapi tak lah terlalu collect pun still masih lagi berpandukan pada kemampuan diriku ini ... tengah duk usha usha aku ternampak sejenis botol COKE ni ... ni macam gambar di bawah ini ...


gambar di atas aku cilok dari blog ini
mintak ijin share gambar ya
BroKamil

botol coke yang aku jumpa sejibik macam di atas ... cuma ianya masih lagi berisi ok ... so dengan perasaan ingin tahu berapa price botol tersebut ... mulut ini begitu ringan bertanya ... berapakah harganyer ....

amik kau hampir jatuh rahangku bila terdengar price yang brother tu sebutkan bila aku bertanya price botol tu ... slow jer ... satu lapan katanya ... aku tanya balik 18 hinggit ... tidak seratus lapan puluh ringgit ... sambil tersenyum :D

erkkk terus aku senyum dan letak kembali semula ... perhhh malatops price dia beb ... giler aahh ... just malaysian product jer tu ... tapi apa ada hal ... botol macam ni pada ku rasanya top zaman aku sekolah rendah dulu zaman 1988 something macam tu ... imagine kan dulu maybe baru harga sebotol rm 1.50 but now ... RM 180 perhhhhh sembah ratu sambil nangis dibuatnya .... :(

kalau botol macam tu rm180 .... then COKE macam bawah ni rasanya berapa plak price dia yek .... MAMPOO tak rasanya nak memilikkinyer :-?

so gitulah kekdah cerita kali ini ... ya .. aku memang collector product COKE but bukan terlalu diehard lah ... still just collect mana yang termampu ... tapi kalau ada sesiapa nak hadiahkan aku product COKE ... memang bukan nak kata apa lahh ... THANXXXX A LOT aku ucapkan ... akan ku kenang sampai bila bila pemberian kamoo itu ;)

TakSangkaYer .... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin