Sabtu, 8 Disember 2007

Membowlingkan Diri & Nailis

.
Hari ni aku tak tau nak buat apa.... dalam planning aku nak lepak ajhe kat rumah... coz esok sure aku busy satu hari coz esok aku ada bowling tournament..... hemmmm so aku nak citer pasal semalam lahhh boleh.... layan ajhe lahhh dari pagi sampai lah ke malam ........


seharian aku kat office try nak install program FM ni.... tak habis habis... asyik error ajhe.... complecated sangat..... dah lahh guideline dia confuse bangat..... no wonder lahh for installation pun ada training..... hemmmmmm memang complicated... aku pun dah 3 kali gagal... ntah lahh naik give up.... asyik kena Restore System ajhe..... so tepat kul 6.45 petang aku pun dah give nak buat...
so balik ajhe lahhh....

malam nye dah deal ngan ika nak training bowling..... hemmm so around 9 aku gerak... then try tanya zie... makesure dia nak join or not... then dia kata nak join.... heheheheh so aku kena lahh gi pick up dia.... then kitorang deal jumpa kat Time Square... then call Hadek to makesure nak join or not... dia kata nak... dia pun still kat pavilion.... dari office lagi.... tak balik rumah.... Ika mai ngan Lyn kawan dia....

so sampai kitorang main 3 games.... hemmmmm dapat lane 8 and 7 sebelah kiri lagi.....hemmmm main time tu worst sangat... tak tau kenapa..... harap aje pakai kasut baru... wakakakkaka score si Hadek lebih tinggi dari aku.... 150 pun tak lepas.... asyik 140 something ajhe... aku siap kalah lagi ngan si Ika.... tapi Ika state bowlers no wonder lahh.... hehehhe zie.... pun not bad... last game highest dapat 190 (dan dan ajhe aku).....

[Training Lah Katakan]

[Sempat Lagi Possing]

[Score Masing Masing]

after bowling training tu..... kitorang ni semua belum makan bagai.... so lapar... deal nak makan kat mana tak tau... so plan kat Nailis Uptown..... on the way ke sana aku gi hantar Hadek dulu pick up kereta dia kat depan Saloma.... Jammed ya rabbi... tak hingat bila kat jalan tun razak.... aku pun membelok ke kl and kluar lalu parlimen.... Hadek tak sempat nak masuk dia ternaik kat flyover tu... dan terus ajhe guna Mahameru.... then kat jalan menuju parlimen pun jammed tak hingat pasal dorang duk bercucuk tanam buat landskap utk kl... boleh....

sampai Nailis si Ika ngan Lyn dah lama sampai... Makanan dorang pun dah habis.... so aku ngan zie order makanan kitorang... aku makan nasi goreng sardine.. tak tau kenapa suka aku makan nasi tu kat sini.... then Hadek pun sampai plak.. setelah sesat ke jalan Kepong bagai.... heheheheh yang kesian dia nak order makan tapi dorang kata dapur nak tutup.... lagi pun time tu dah nak kul 1.30.... then dia order air dan kongsi makanan ngan aku and zie... nasib baik isi makanan kitorang tu banyak.... heheheh kira lehh share share lahhh......

[Makan kat Nailis]

[Possing lagi]

so dah makan bagai... semua kitorang pun berangkat balik... si zie si hadek hantar... dan ika plak si lyn hantar... so aku balik sorang... heheheheh tak perlu hantar sesiapa... heheheheh so itu lahh citer smalam... layan ...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin