Rabu, 6 Ogos 2014

Bila Di SouthParkz

.
wokkehh kembali continue memblogkan diri ... as aku mention kitorang on 3rd raya decide pulang ke SouthParkz ... so settle makan tengah hari kitorang pun menujulah ke Selatan ... kitorang singgah jap rumah untuk transfer pakaian ... hahaha maklumlah tak plan pun kan nak pulang SouthParkz ... :P


so finally after maghrib gak baru kitorang gerak dari KL menuju ke SouthParkz ... heheheh bila sampai SouthParkz ... kitorang terus menuju umah abang ngah aku ... tu pun hanya ada KakTia ... kebetulan plak boleh abang ngah aku naik KL ada urusan kerja ..

bila dah nyembang nyembang ngan KakTia ... aku mulalahh request macam macam untuk esoknya menu ... heheheheh 


jadinya ... bila esok hari tiba ... kitorang pun ke pasar untuk mencari bahan bahan untuk menu yang aku request ... hahahaha terima kasih ye KakTia yang selalu sangat meladenkan selera perut adikmu ni ... :P


tuuuu dia .... Siput Sedut ngan Ayam Masak Merah ... wallla ... memang confirm berat badan aku naik balik ini macam ... hahahha bila menu sudah mengancam makan apa lagi ... berkali kali tambahnya ... :D


dannn atas ni paling Awesome ... finally aku dapat juga ketupat pulut dengan ayam masak merah ... walla ... terima kasih KakTia kerana ada simpankan ketupat untuk adikmu ni ... hehehehe :D

so nak tau apa aktiviti kitorang kat sana ... cam biasalahh stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin