Jumaat, 6 Jun 2014

Lego Shop vs Art Friend

.
hemmmm tetiba aku nak sharing pasal 2 port yang boleh membuatkan aku berjam jam di dalamnya ... walaupun aku kluar tangan kosong ... hahahaha ... first place ialah LEGO SHOP kat the Curve ... :-SS



ok serius aku memang baru tahu ... ini pun kebetulan aku nak ke Daiso untuk cari box untuk minifigures aku ... gigihkan sampai nak ke Daiso The Curve macam Daiso lain tak ada ... tapi memang tak ada pun box yang aku nak kat Daiso tempat lain ... :P ntah macam mana before ke Daiso nampak sign Lego Shop baru dibuka ... so terus jer usha usha ...

dammed memang rasa nak grab jer semua ... tapi tu lahhh price dia ... membuatkan ko rasa nak pitam ... hahahahah boleh plak time tu aku nampak figure untuk set Simpson ... hemmm nasib baik aku dah order dengan anak buah aku ... so abaikan sajha ... :) so pada kalian yang ada hobi kumpul koleksi Lego boleh lahh gi usha usha kat sini ... selain ke Toy R Us ... :P

another port yang aku katakan ialah Art Friend ... serius aku akui yang aku ni memang bukan budak art ... tapi ntah apa jadahnya ntah aku boleh berjam jam dalam kedai ni ... :-SS



macam macam lahh idea mai time aku kat kedai ni xpecially dalam bab bab nak display ko nyer collection ... serius dan kat sini gak aku ngan wife aku jumpa benda yang boleh digunapakai untuk modify detolf kitorang ... hemmmm tapi belum pasti lagi ianya berjaya atau tidak ... hahahahha :P

so ini dua tempat baru aku yang ada kat The Curve ... nampak gaya aku ada reason untuk ke The Curve selain nak ke Daiso ... hahahah boleh usha usha LEGO and cari idea kat Art Friend ... heheheh volllehhhh ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin