Isnin, 12 Mei 2014

Babyrina by Ridhwan Saidi

.
bila sebut jer Babyrina sure ramai mereka mereka anak anak 80's and 90's akan tersenyum dan akan memikirkan kisah lama dulu yang hangat diperkatakan ... :P

tapi yang aku nak share ni ... ialah novel yang bertajuk Babyrina hasil penulisan Ridhwan Saidi ... :D


so selesai aku telaah novel ni ... apa yang aku leh katakan ... not bad gak jalan cerita dia ... dan aku rasa tak sama pun jalan cerita yang aku dengar dulu dulu tu pun ... which is citer dulu dulu tu pun aku rasa belum pasti kesahihannya ... hehehehe :P

so jika ada kalian yang ingin tahu kisah yang boleh dikatakan seram seram and ala ala suka kisah main spirit bagai ni ... boleh lahhh dapatkan novel ni di toko toko buku berhampiran dengan kalian ... :)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin