Isnin, 28 April 2014

Celebrate Bday Mertua

.
baru baru ni ... berkesempatan untuk pulang ke rumah mertua ... dan kalau ikutkan plan wife ... purpose pulang kali ni nak celebrate bday abah dan ibu ... tapi disebabkan benda plan ni surprised lahh katakan ... si abah boleh plak surprised kitorang dengan accept job ceramahnya :-SS

nak tak nak proceed event ni tanpa abah ... apa leh buat ... so destinasi makan makan yang dipilih ialah sebuah restoran masakan cina ... Restoran Hj Sharin Low Grand ... :D




hemmm gambar yang ada cuma atas ni jer ... itu pun aku dapat dari akak ipar aku ... hahahaha tak tau kenapa aku hari ala ala segan nak snap snap gambar makanan ... hemmm aku sendiri kurang pasti ... :P

selesai makan makan sampai kenyang ... boleh plak aku ngan wife aku bersama abang and kak ngah singgah dataran ipoh ... pusing pusing nengok apa yang ramai benor orang suka lepak situ ... :)


bila dah tak tau nak buat apa ... kitorang pun gerak pulang ... hemmm so kat sini aku nak amik kesempatan untuk wish Selamat Ulang Tahun Kelahiran buat Abah dan Ibu ... semoga sentiasa dikurniakan kesihatan dan keceriaan selalu ... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin