Selasa, 18 Jun 2013

the Result ...

.
erkk result apa yang cuba disampaikan ni enKematz ... wokkehhlahh if korang ada perasan before this kan aku ada sharing citer pasal aku sakit kaki kan ... then itu jam ... darah aku pun doktor sudah ambik untuk depa test for Acid Urik ... so the result pun aku dah amik ... hemmmmm :|



hemmmm nothing to say ... cuma apa yang aku tau rite now aku kena jaga pemakanan aku ... hemmmm ... dammed aku dah rasa aku macam tak lehh nak pekena jeruk lagi dah ... ye ke ... ke tak lehh banyak hemmmm ... maybe ... sebab aku kena coz aku makan semangkuk jeruk jambu sendiri volleh sekali gus .. hahahahha silap diri sendiri gak ... :P

hemmm tapi kalau nak kata aku alah pada seafood memang tak lahh last time aku duk ratah ketam yang my2ndMasterChef masakkan relax jer ... thats y aku rasa seafood aku ok lagi kot ... kot ... hehehehhe ;))

tapi tu lahhh time ni doktor adalah bagi aku beberapa jenis ubat yang aku kena habiskan then kena mai semula untuk ambik ubat lain ... aku dah rasa macam erkkkk .... :-SS

so finally aku decide tak nak makan ubat yang diberikan ... ntah lahh tapi bagi aku if ko dah start amik ubat ko akan berterusan akan bergantung pada ubat ko ... seperti aku nyer kes dalam sakit kepala if tak ada uphamol memang tak leh jalan ... so kena make sure ada stock selalu ... tak kira di rumah ... kereta or di workstation aku hemmmmm .... nampak tak permainan dia ... :-/

jadinya gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** ini hal kalau big boss and my2ndMasterChef tahu .... confirmed aku lecture dengan depa .... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin