Jumaat, 17 Mei 2013

KIL the Movie

.
memblogkan diri ... baru baru ni ... aku ada dapat offer dari member untuk gi layan preview filem KIL ... memandangkan filem KIL ni lain dari yang lain ... maksud aku bukan citer klise or typical malay film macam tu ... so aku setuju untuk join sekali ... thankx to BuahMulut.com for tha tiket :P



tapi sebelum bermulanya preview KIL tu ... sempatlahh gak kitorang layan persembahan live band Pesawat ... dorang mendedangkan 2 buah lagu secara live ini termasuk lagu tema untuk movie ni yang bertajuk RAPUH :D


tapi malang bagi aku kali ni ialahhh aku tak sempat nak captured video persembahan dorang ni ... walhal aku memang ternanti nanti persembahan live Pesawat untuk lagu RAPUH ni ... apa nak buat janji gua dapat layan sendiri ... cuma tak dapat nak sharing sesama kita :P

kembali pasal movie KIL ni ... setelah selesai layan movie ni ... apa yang aku lehh katakan ... KIL memang sebuah cerita yang lain dari lain ... maybe kalau kalian jenis minat citer citer klise melayu maybe agak sukar untuk mengerti apa yang cuba disampaikan ... coz cara motion movie bergerak ala ala macam korang layan short movie budak budak indie ... which is korang kena berfikir dan memahami movie ni ...

itu maybe pada pendapat aku lahhh ... tak tau lahh korang ... sampai aku setuju dengan pendapat member aku yang mengatakan movie ni untuk yang membaca bukan yang menonton ... erkkkk macam mana tu ... :-?

so bagi aku ... depand pada diri masing masing ... aku nak huraikan lebih lanjut pun macam unfair ... cuma apa yang aku leh katakan aku suka penceritaan dia ... so if kalian sendiri nak tau ... nantikan kemunculan KIL di pawagam berhampiran nanti ye ... :D


opss sebelum aku habiskan entry ni ... tetiba nak sharing pasal ntah macam mana ... maybe secara kebetulan ... even aku sendiri tak perasan ... macam mana aku leh terpark mybooku sebelah another myvi yang warna dia black and no plate dia J ... dan yang paling best cuba korang nengok apa yang ada ... hahahahah :)

ok pasal mybooku tu just selingan jer ... maybe korang boleh perasan ko apa yang aku cuba sampaikan ... hehehehhe tapi bila aku nengok penonton yang mai malam tu ... memang majoriti muka muka jarang nampak kalau gi ke preview seperti movie keluaran MIG ... dan banyak aku lihat penulis penulis novel yang mai ... so korang boleh tau lahh KIL ni macam mana ... :D

so gitulahh kisahnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin