Ahad, 24 Mac 2013

ke umah Kak Eye

.
memblogkan diri ... kali ni citer pasal semalam ... aku berkesempatan gi invitation kenduri potong jambut anak Kak Eye kita ... :P

pada mulanya macam malas nak gi ... tapi bila ada orang pickup so tanya si Daus ... dia ON jah .. terus kitorang gerak ... selain aku ngan Daus ... si Wahida tukang pickup and then kitorang gi pickup CikNor ... maknanya berempatlah kitorang ke rumah kak Eye :D


tapi boleh time on the way ke umah Kak Eye kitorang leh tersinggah beli jagung bakar ... walllawehhh ... so pekena jagung dulu the baru continue ke majlis potong jambul ... :P


sampai umah Kak Eye ... kitorang lepak lepak ... time tu masih berlangsung mahraban ... so kitorang lepak jer lahh luar ... bila dah settle semua ... kitorang pun mula makan makan ... dan aku ntah apa mimpi ... tak nengok benda lain ... just Roti Jala ... hahahaha siap dapat tapau lagi dari KakEye kita ... :P


selain dapat tapau Roti Jala .. aku dapat gak FM gambar anak Kak Eye ni yang bernama Muhammad Fareez Hakimi ... heheheheh ... time dah on the way balik baru aku perasan yang aku tak snap picture si Fareez hahahahha :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... harap harap adik Fareez akan membesar dengan sihat ye ... dan aku harap sangat Kak Eye dapat masuk semula continue kerja cepat .... aku dah tak larat wehh handle semua ni sorang sorang ... member hanyam ketupat pun tak ada... :(

as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin