Sabtu, 12 Januari 2013

kisah di hari sabtu

.
memblogkan diri ... nak citer pasal aktiviti aku tadi ... memandangkan lately ni aku dah mula malas nak standby kat AntaraBandar ... jadinya padamula aku ingat melepek jer kat rumah ... relax relax layan astro ... tapi bosan lah plak ... :|

then roger si Adam yang memang kata dia free hari ni ... so decide ajak keluar lepak lunch ... so roger Adam ... dia ON ... so pickup dia ... and kitorang decide lunch kat Nasi Ayam Pak Mal ... lama dah tak lepak sini ... :P

selesai jer lunch ... maka bermula plan asal aku ... nak gi jejalan shopping ... cehhh shopping lahh sangatkan ... hahahaha dan memandangkan KL hari tu confirmed jammed tak hengat dek perhimpunan apa tu .. so kitorang decide gi ke Setia City Mall ... hemmm aku pun actually tak pernah sampai sini ... ;))

sesampai ajhe kat sana ... makan bermula lahh aktiviti kitorang ... perhh actually aku dah lama gak tak hangout shopping ngan si Adam ni ... hahahah dan yang paling aku tak bleh blah ... ntah macam mana finally aku lehh tergrab benda kat bawah ni ... :-SS


amikk kaw ... mula mula macam malas gak nak grab benda ni ... tapi bila difikir fikir ... dah lama memang aku plan nak grab benda ni ... so why not kan ... hehehehe jadinya ... pejam mata terus amik benda ni hantar ke kaunter and bayar ... dan tak yah berbunyi lepas tu ... hahahahah :)

selesai shopping ... Adam ajak lepak kat Secret Recipe katanya teringin nak pekena lasagna ... so dengan aku aku order lasagna cuma aku order yang 3 layer apakejadah spinach tu bagai ...



pada mulanya memang look nice benda ni ... sekali bila aku dah potong lasagna ni ... tup tup amik kaww ... berlayer layer sayurnya ... walaupuan itu adalah bayam ... tapi hemmmm jenuh gak lahh aku nak settlekan ... hahahaha nasib aku tak bertukar menjadi hijau after that ... hahahaha =))

so selesai tea break kat Secret Recipe ... kitorang kluar jenguk keadaan luar ... duk lepak lepak snap snap picca ... coz ada kawasan cun untuk snap snap gambar ... hahahah tapi tak banyak pun gambar kitorang snap ... motip kan ... hahaha ;)

selesai jer ... kitorang pun pulang ... memandangkan si Adam ajak lepak kat OldTown coz dia nak buat kerja editing dia ... jadinya aku pun plan dari aku duk lepak bengong baik aku balik amik laptop jap ... kebetulan aku bawa pulang laptop office aku ni ... :P

so dah amik laptop singgah jap kat I Am Lejen Shop ... dengan niat di hati nak grab buku keluaran FIXI yang terbaru bertajuk SUMBAT ... sekali ... sampai buku tu belum ada di I Am Lejen dahh ... :( tapi aku tak lah pulang tangan kosong ... sempat lagi aku grab 3 item dari I Am Lejen Shop tu ... :D


memandangkan kitorang plan nak lepak kat OldTown Shah Alam ... jadinya aku dengan slumber jer try ke Pasar Boco yang berlangsung hari tu ... cuma aku kurang pasti sampai kul berapa ... tak silap aku sampai petang jer ... time aku gerak ni dah malam dah ... :-SS

tapi tu lahh dengan slumber akhirnya aku sampai gak kat tapak Pasar Boco tu ... lalu aku turun sendiri ... si Adam just lepak dalam kereta jer katanya malas nak turun ... lagi pun aku memang plan nak turun just grab SUMBAT jer ... :)

ntah apa nak dikatakan ... TUP TUP ... sampai kat booth FIXI ... si Amir tegur aku ... sembang sembang ... TUP TUP aku dapat percuma buku SUMBAT ni ... jadinya rasa cam tak best plak kalau aku blah just dapat buku free kan ... so aku pun grab satu DVD FILPEN BINFILEM tu ... and dapatlah aku bag FIXI berwarna biru seperti gambar di bawah ini ... :D


terima kasih Amir and Buku Fixi kerana beri percuma buku SUMBAT ... heheheh selesai aku dah dapat apa yang aku nak ... kitorang pun gerak ke tempat yang dituju ... OldTown Shah Alam ... :D

lepak kat situ sampai midnite ... volleh ... dah penat ... barulahh kami pulang ke pangkal jalan ... jadinya itulahh kisah untuk entry aku ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin