Ahad, 3 Jun 2012

Majlis Nikah Cousinku

.
semalam seorang lagi cousinku menamatkan zaman bujangnya bersama pilihan hatinya yang berlangsung di rumah pengantin perempuan di Kampung Baru Kuala Lumpur ... memandangkan cousin aku ni dari Lahad Datu ... so aku bersama parent aku turut serta dalam rombongan beliau untuk meramaikan lagi rombongan tersebut :)

dah Alhamdulillah dengan sekali lafaz ... maka sahlah cousinku yang bernama Saiful Bahrin Asenden menjadi suami pada Azura Md Nor [ sorry kalau aku salah tulis nama hehehe coz aku kureng pasti ada nor ke nurul heheheh :P ]

so aku nak amik kesempatan di sini nak ucapkan Selamat Pengantin Baru buat Baien & Zura semoga ikatan pernikahan kalian berkekalan hingga ke hujung nyawa ... :)

jadi itulah kisah untuk entri kali ini ok ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

*
sorang lagi cousin aku yang same batch menamatkan zaman bujang mereka ... so tinggal aku ngan sorang lagi yang berada di Sandakan ... siapa dulu antara kami ye :-?

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin