Isnin, 21 Mei 2012

lucu

.


apakah yang aku cuba nak bercerita di entryku kali ni ... hemmm lucu ... dan apakaitan lucu dengan gambar di atas ni ... hemmm ntahlah aku sendiri pun tak sure kenapa dan apa kaitan ini gambar dengan title entry aku kali iaitu LUCU ... :-?

ehhh enKeMatZ ni dah kenapa ... tintong ker apa .... :D

oklahhh actually baru baru something happened ... so aku as usual sentiasa OSCAR ala ala tidak tau apa yang terjadi ... hahahah DIVA sangatkan ... then aku aku try tanya balik ... so bila aku dengan that story sometimes aku akan tergelak sendiri dan serius akan rasa LUCU ok ...

dengan tokok tambah cerita ... kadang kadang membuatkan ko akan terpikir ... perhhh sungguh dasyat penyebaran maklumat ini ... tapi itu lahh siapa sebenarnya yang menyebarkan maklumat ini ... sehingga begitu jadinya jalan cerita dia ...

well apa apa pun ... aku terpaksalahh maintain OSCAR ... tak pun IIFA kan ... curtlassttt .... ;))

so apa apa pun kita dengarkan sajha ... oklahh itu jer kot untuk kali ini ... apa apa pun as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin