Ahad, 8 Januari 2012

photoshoot si artis paling popular 2010

.
kelmarin ... time aku duk buat kerja aku .. tup tup si Adam roger aku ... kata dia ada job shooting artist katanya ... dia tanya aku mau join kah ... aku tanya siapa dia ... sekali dia jawab Artis Paling Popular ... ok aku terus cakap ON ... :D

so semalam benda ni dijalankan ... si Adam pickup aku around kul 11 pagi macam tu ... then kitorang terus menuju ke area studio ... selain aku ngan Adam ... si Izman pun join gak ... then before ke studio kitorang gi uruskan Izmannyer hal dulu ...

so around kul 12 macam tu kitorang dah berada di area Danau Kota ... actually perjanjian ngan studio around kul 2 ... jadi makan dulu kat area danau kota ... oh lupa ... actually bukan kami bertiga jer ... si pyar pun ada gak ... so around kul 2 lebih macam tu kitorang dah ke studio ...

memandangkan si Artis masih tidak sampai lagi ... so si jurugambar pun mula lahh buat buat testing lighting katanya ... jadi bila si Pyar dan Adam dah sibuk sibuk set senjata mereka ... aku ngan Izman apa lagi ... SMILE WITH YOUR EYES lahhh kekdahnyer ... :)

seronok juga lahh kitorang duk possing possing ... hahaha berempat poss bagai ... tup tup fan club artist nyer clix sampai ... so lepak lepak dulu ... dan sempat lahh snap snap dorang sekali ... heheheh :P

so snap snap ... tup tup ... akhirnya artis yang dinanti nantikan muncul jua ... nak tau siapa dia ... ni dia ... Artis Paling Popular bro Shaheizy Sam ... :D

perhhh dasyat sehhh SenseOfViews skrang ... snap artis paling top tu ... heheheheh so bila Sam dah ada .. apalagi ... bermula lahh shooting nyer .... heheheh memandangkan atas permintaan ... so gambar gambar single si Shaheizy Sam ni ... tak dapatlahh aku nak sharing ngan korang yek ... kalau ada pun aku sharing yang bersama kami ... apa nak buat ... atas permintaan artist .... :)

ohhh yang atas ni paling best ... first time ni sepanjang aku jadi blogger aku bergambar dengan artis sambil minta dia pegang board bertulis nama blog aku ... heheheheh .... UNTUNGLAHHHH :D

so gitulahhh selesai shoot jer ... aku ada event lain ... so aku minta si Adam drop aku kat area Sogo ... jadi mau tau event apa ... stayTuned for next entry dari Hampeh Dot Com Zone ... ;)

**
ehhh nampak macam kembar plak aku ngan si sam ni ... beza size badan jer ... hahahahha gilerrrr punyerrr perasannnnnnn :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin