Rabu, 13 Julai 2011

GiG Tv9

.
continue memblogkan diri aku ... actually aku nak sharing citer weekand baru baru ni ... ala bukan citer pasal perhimpunan BERSIH ... aku memang pada mulanya nak gi ... tapi bila aku dah dilarang oleh ABAH dan kawan aku seorang inspector polis yang gigih called dan message dari negeri bawah bayu ni ... membuatkan aku terharu dan malas nak gi ... lagi pun minggu tu pun aku dalam mode standby ... :|

so memandangkan jammed merata rata ... membuatkan aku amik keputusan mahu lepak Icity layan GiG anjuran Tv9 ... so ntah macam mana the 3 ladies telah terjebak join aku untuk gi berjimba jimba layan ini konsert ...:P


memandangkan ada sedikit masalah teknikal ... kitorang terawal plak ... so di siang hari tu duk melepak lahh kitorang buang masa di ICity ... snap snap gambar sambil layan flea market yang ada di situ ... :D

lagipun ok lahh mai awal ... parking free dapat plak parking area ngan KFC ... memang dekat nak ke stage ... tak yah nak mendaki bukit bagai ... wakakkaka so ada juga kebaikan mai awal ni ... :P

so around 9 orang dah mula ramai ... terus kitorang gi ke stage ... Gig kali ni ada 2 stage ... memandangkan aku mai ni pun sebab mau layan band Pesawat ... so roger dorang tanya stage mana finally terus aku decide nak lepak kat stage B jahhh :D


band band yang membuat persembahan malam tu ... terdiri dari AWI RAFAEL selaku opening gigi malam tu ... DRAMA .. band yang top ngan lagu OST Juvana [tapi aku malam tu baru tau akan kewujudan band ni dan amat kagum ngan persembahan dorang mendendangkan lagu She Gone ... =D> ] ... AZENDERS ... band yang drummer dia bekas colleague kat AntaraBandar [ xder kaitan statement aku ni :P ] PROJEK PISTOL ... band ni membuatkan aku mengantuk (:| [sorry aku memang tak layan sangat band ni] AWAN BAND .... dan 2 band yang membuatkan aku rasa GiG Tv9 ni hidup itu malam ... walaupun sound ada sedikit cacat ... choii ... 2 band yang aku maksudkan ialah PESAWAT dan AZLAN & TYPEWRITER ... =D>

malam tu memang best lahhhh walaupun ada time tu aku agak rimas dengan penonton yang ntah apa apa ntah ... yang aku rasa macam bukan orang tempatan jer ... tak tau rokers mana ntah ... dan rasa macam sajhe jer join untuk cari pasal ... dan tak pasal pasal ada gak yang kena tarik keluar ... apa nak buat ... ko salah gelanggang lahhh ... :P

so if korang mau layan video ... ofcoz aku ada amik beberapa video time gig tu ... jangan risau ... aku ada sharing link kat bawah ni ... korang click jahh mana yang korang nak ... B-)

=============================================

[ RehearsaL ]


AZLAN & TYPEWRITER
KELIBAT SI PENYAIR & JERITAN BATINKU

AWI RAFAEL
PULANGLAH

================================================

[ GiG Tv9 ]

PESAWAT

EXCUSE ME
HITAM
MEDLEY [MIRAGE & MESTI MAU]

AZLAN & TYPEWRITER

APA INI
MEDLEY [KELIBAT SI PENYAIR & JERITAN BATINKU]

================================================

so selamat menonton ya ... \:D/

as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)

TakSangkaYer .... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin