Khamis, 17 Mac 2011

jejalan cari hal :-?

.
last sunday .... tiba tiba si Adam ajak aku gi jejalan cari makan ... ntah apa mimpi dia tiba tiba duk teringin nak mencari mee bandung muar ... dammed pengaruh jalan jalan cari makan ... choii sangat.. :-?

so memandangkan ahad tu aku kerja ... so habis kerja lepas aku duk mandikan mybooku aku terus shoot ke umah si EnAdam ... then kitorang gerak menuju destinasi yang dicari ... dengan concept redah jerrr dan just berpandukan pada land mark finally kitorang ketemui juga kedai tersebut ...

tapi malang seribu kali sayang ... kedai tersebut tutup daaaa ... sadis :( so memandangkan bila kedai dah tutup kitorang mulalah memikirkan mana nak melepak ... finally tanya tanya orang ... wahhh and decide lepak kat amcorp mall .... duk lepak kat
Uncle Chili ... :)

time kat sini aku memang no idea nak order apa ... finally aku just order nasi ayam Vietnam kot ... nama dia aku tak sure .... then si Adam order mee singapore ... dan banana split bagai ... hemmm Adam ... :-?

time jejalan kat bawah amcorp mall tu ... biasalahh hari ahad memang ada jualan barang barang lama kat bawah tu ... so time tu aku dah ternampak benda yang aku minat lah plak ... haru biru mata hitamku dibuatnyer .... tapi time tu kitorang decide makan dulu ... tapi boleh plak habis makan banyak gerai dah nak tutup ... citt .. tak sempat aku nak beli benda yang aku minat ... :P

tapi time tu gak aku ada angkat satu album ni ... dammed serius aku tak tau kewujudan album ni ... ku sangkakan just single jer ... niat di hati nak beli album terkini ... tapi bila memandang album yang ni aku tak ada lagi ... dan lagu nyer dalam mp3 pun aku tak ada ... so jangan lepaskan ... terus aku geeeeraaabbbbb ... :D

so lepas tu .. kitorang dah no idea nak ke mana ... misi pekena mee bandung gagal .. jadi kitorang pulang ke pangkal jalan ... so as usual nak tau next entry ... stayTuned .. ;)

TakSangkaYEr ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin