Isnin, 25 Oktober 2010

ini jerrr .....

.
ahad lepas.... activiti aku sememangnyer semua last minute plan.... ntah apa mimpi aku pun tak tau.... biasalahh nama pun ahad kan... offcoz bangun pun lewat... tup tup pintu diketuk.... housemate ajak breakfast... mana... mana lagi... Nasi Lemak Cikgu.... noted.

lepas breakfast... memang unplan... tiba tiba housemate ajak ke IKEA.... amik ko... dalam tengah sesak sesak ni motip ajak aku ke IKEA.... hahaha so decide pada diri just mau survey... kot kot gaji nanti aku terlajak ke IKEA... dah tau nak grab apa.... tapi... tak pasal pasal hari tu aku grab benda ni.... :P

amik ko... case stationary aku beli... hahahha memandangkan kat workstation aku ni semua pen pen aku berada dalam botol mentos... so agak tak sesuai ok.. so aku angkat... yang tak lehh blah tu... sudu & garpu pun aku duk angkut... untuk ku bawa ke office... senang... kot kot aku nak makan nasi lemak ke bihun goreng ke.. tak lahh kalut duk cari sudu or garpu kan.... huhuhuhuh cute jer ;)

amik ko pusing berjam jam kat IKEA itu jerr... tu nasib dapat calling dari member ajak lepak kalau tak... mau masih berlegar kat IKEA..... tapi sempat gak kitorang gi lunch kat Fend Ikan Bakar.... before aku kluar berjimba jimba kat putrajaya... so nak tau apa kisahnyer.... harus stayTuned for next entry....:)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin