Khamis, 16 September 2010

raya 2010 ....

.
continue memblogkan diri..... kali ni citer pasal raya.... raya aku kali ni... memang hampeh.... hampeh bukan apa.... aku memang tak ada mood langsung nak beraya.... sebab apa... sebab this year selama aku hidup di muka dunia ini... first time aku beraya tanpa ibu bapaku.... :((

but dont think lain yek... parent aku this year dorang beraya di Sabah.... aku plak lambat plan cuti and find tiket flight... sekali bila usha tix... pergi balik jer cecah sampai 1k ++ apakahh.. baik aku bercuti ke Perth baru jer rm600 gi balik kan.... hampeh sungguh :(

so memandangkan mood raya pun tak ada.. aku balik raya pun last puasa... and direct ke umah abg ngah aku.... and set beraya ngan dia sefamily.... :)


amik ko... baju raya pun aku tak beli pakai baju last 3 tahun lepas... hehehhe baju yang aku tempah sedondon ngan abah aku... ;) tapi serius memang hambar..... apa nak buatkan.... nasib ada abang ngah aku sefamily... so aku menumpang raya ngan dorang :))

hemmm macam tu lahhhh aktiviti raya pun tak banyak citer.... malam raya pun aku tak turun ke bazar malam raya tu... coz aku balik umah aku terus tido.... bangun pagi pun agak lewat... nasib tak terlepas sembahyang raya.... :P

lepas sembahyang raya... aku terus gi beraya umah abg ngah aku... then terus follow dia sefamily nyer program raya... beraya umah mentua dia.... kakak ipar dia.... follow jer.. dari duk umah nothing to do... :P

so gitulahh citernyer.... aku ahad pagi dah balik KL.... Isnin aku dah naik kerja... cancel cuti aku.... sebab dah bosan tak tau nak buat apa..... so beginilahhh kisah Aidilfitri aku yang membosankan..... hope next year raya.... tak macam ni.... HOPE sangat.... :)

so pada kalian semua Selamat Hari Raya Aidilfitri..... ye.... as usual stayTuned for next entry ok.... ;) maybe citer citer open house ke hehehehhe mana tau.... :P

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin