Khamis, 24 Jun 2010

usha usha..... KRU Tour....

.
last week ketika aku sedang duk menggodek kerjaku... tiba tiba aku dibuzz di YM oleh si NoraJoey kata ada event di BTS.... and the same time kat FB KakCharm pun ada msg ajak gi event yang sama... she roger ada TILU lagi.... terus aku rasa macam nak gi... but tak berani nak janji coz takut kerja banyak kan... dan dan jer... :P

kebetulan apa lahhh telah melanda pemikiran aku.... habis kerja time drive mahu pulang aku terus... jer menuju ke BTS... hahaha volleh.... sampai jer sana.. aku jumpa ini perempuan... :-?


siapakah gadis misteri ini.... x_x hahahhaha beria kan depan kan.... hahahhaha so time aku sampai kebetulan plak TILU tengah duk main games ngan peminat... so mean aku just sempat nengok one persembahan dia jer.... :(

hemmm... unexpected..... selain Tilu.... ada persembahan dari artist rialiti show.... dan yang best nyer ada si Ain AF8..... heheheh so memang cantik tertarik kau memang debaaaboooo.... :))

selain si Ain.... Daus and Tomok pun ada... so no wonderlahhh si Gadis Misteri di atas tu gigih turun.... hehehehhe so kitorang lepak melayan persembahan dan melihat games yang disediakan... dan menjadikan aku gembira hari tu... finally dapat gak aku bergambar ngan artist AF8 yang aku sokong.... finally.....;)

ops... sedondon plak... hahahhah berangan lahhh EnKematz ni... hahahha.... so selesai ajhe event tu.... aku pun cargon.... ohh lupa... tipu lahh kan kalau aku kata aku gi sana tak capture video... hahahha... video persembahan as usual akan disharin di lain posting... so stayTuned...

TakSangkaYer.... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin