Ahad, 2 Mac 2008

Bowling @15 Bersama Chatters 2008.....

.
hemmmm kesengalan hari ni pada diri aku ni tak tau kenapa.... tak productive langsung seharian membuta ajhe... tak tau kenapa... so untuk menghilangkan rasa kesengalan pada diri ini... aku ingin menulis pasal tournament bowling yang aku join malam tadi..
.


berlangsung di Ampang SuperBowl USJ Subang, tepat kul 8malam aku dah berada kat sana... bersama aku Ika and Adam perlu ke aku mention nama dia Adam.. hemmm tak best lah plak... ahh ni blog aku.. aku nak mention nama dia Mally... wakakkaka... jangan marah Mally....

sampai sana jumpa another player for EbiFC... semua dah ada... so kitorang duk melepak menunggu untuk register... settle register bagai.... kitorang diberi goodie bag... yang berisi... sebotol air mineral... tuala bersulam Astro @15... tag bowling... dan cake seorang satu...

so kedudukan lane kali ni... kitorang dipisahkan hujung dan hujung... apa aku cakap ni... hehehehe EbiFC1 lane 3.... dan EbiFC2 lane 31.... kali ni pasukan yang bertanding 32 team... kira full book lahh lane malam ni... semua penuh...

Team EbiFC 1 - Pejal, Das, Ean & Zakee

Team EbiFC 2 - Pojee, Kematz, Ika & Jas

heheheheh EbiFC1 berjiran ngan DMafia(MawiFrienz) manakala EbiFC2 berjiran ngan Ex Gravatria ke apa aku kurang pasti time sound like that lahh heheh.... but one of player dia bak kata Ika... memang selalu join open bowling anjuran Pusat Bowling like 9pin Open.. 8pin Open bagailahh......

Seperti biasa lah main 3 game... so performance malam ni aku tak tau player lain macam mana... tapi aku main memang worst... tak tau apa nak cakap... hehehehe macam ada ciri ciri nak bersara ajhe... hehehhehe boleh ke bersara... wakakakka....

Team EbiFC

With Photographer Jemputan.... Mally...

so settle 3 games... lepak sambil menunggu result... duk snap snap pic... dan around 1120macam tu... penyampaian hadiah pun dilangsungkan..... pelbagai... hadiah kali ni ada.... seperti biasalahhh Top 3 Individu Lelaki & Perempuan... Top 3 Berpasukan... Balingan Bergaya Lelaki & Perempuan... Juara Longkang Lelaki & Perempuan.... Hadiah Misteri khas untuk penampilan group The Kids dimana diwakili oleh adik adik yang berbakat besar...


So kali ni nye penampilan group EbiFC... tak menyerlah... EbiFC2 hanya dapat no 12.. manakala EbiFC1 no 22.... but yang mengejutkan kitorang... Jastina... heheheh dapat No 2 individu Perempuan... wahhh dapat lahh ko Hamper and Medal....

Congrates Jas Naib Johan Individu Perempuan

so settle semua around kul 12 kitorang semua gerak balik.... giler letih... so gitulahh citer nye... hehehehhe so nantikanlah cerita next topic yang aku pun tak tau apa akan aku kongsikan....

layanz..
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin