Rabu, 21 November 2007

Kompilasi Aktiviti Bulan Mei 2007.....

Hemmm.... tiba tiba ku teringin nak menulis peristiwa yang dah berlaku... kalau difikirkan balik memang dah lama... Mei lepas punya cerita heheheheh.... well sebab nak bagi blog aku ni ada jalan cerita aktiviti aku sebenarnya... so.... aku start dengan cerita sepanjang bulan Mei 2007

Happy Birthday Firdaus @ Unta

First... kalau tak silap aku lahh... celebrate bday my friends. FIRDAUS SAMSUDDIN... 2 Mei hemmm yang ke berapa ye. kurang pasti lah... 26 ye Daus. Actually aku balik kluang then dorang celebrate hari ahad silap. So terpaksa balik kl awal maklumlah aku ni jarang kalau balik kl dari kluang awal... kalau tak around 10mlm baru nak gerak bukan aku lah tu melainkan terpaksa gerak awal. So the bday party aku dengar memang suprise coz dia tak tau pun pasal party tu... thanx lahhh pada tukang arrange party ni kan... heheheheh.......

Breakfast at 5 am .... McDonald Sunway

Second on 5 Mei..... apa lahh gile aku ngan team mentari court aku..... boleh sarapan pagi kul 5 pagi plak tu.... kat Mc Donald Sunway.... memang semua perangai ntah apa apa ntah.... Aku tak ingat lahh sebenarnya apa plan on that day.... yang aku tau kitorang gi tengok wayang... but not sure cerita apa.... Maybe Fantastic 4 kot.... ntah lahhh ye... what ever..... then after layan movie.... melepak kat mamak..... seperti biasa ahli yang join time tu.... aku ngan usher.... dah lahh balik dari kerja terus gerak ke mentari... then mentari team khai wahab asin and shah... hehehehhe time melepak kat mamak 15 subang ni lahh idea tu timbul... perh memang hampeh masing masing... wakakakka.....

At Minda@13 Seksyen 13

6 Mei..... planning aku ngan beberapa member aku time diploma nak buat supprise buat lecturer kitorang PUAN HUDA... hehehhehehe berjaya.... hehehehhehehe actually idea ni memang idea aku maklum lahh dah lama tak jumpa PUAN... hemmm so just arrange with ana and ena..... and try asked mally... if wanna join... and tak sangka paktam pun turun nak join dari melaka tu... hehehehe memang simple ajhe planning ni.... well kitorang pun pergi lah ke kedai Puan Huda kat seksyen 13 kedai buku MINDA@13..... hehehehhee illyani merupakan master mind kitorang supaya make sure Puan ada kat kedai... hehehhe...... So time tu aku ngan budak budak ni bawa cake untuk puan.... and makan makan bersama di kedai.... yang best kejutan ni... memang menjadi... dan Puan Huda mengakui... ni ada benar benar supprise buat dia.... heheheh terharu plak.....

Gempak Selebriti Astro At Bukit Jalil

19 Mei..... aku ke bukit jalil sempena Gempak Selebriti Astro..... hemmm actually aku tak ada niat pun nak ke sana.... tu pun nasib baik member aku sorang ni si Mally.... or skrang lebih glamour ngan nama AdamArjuna... inform aku dia ada buka booth coz dia ni Dafi Fc nye orang kuat... huhuhuhuh..... so aku pun teringin lahh nak mai... maklum lahh on that day tu malam tu adalah final AF 5.... huhuhuhuhh...... sambil sambil tu..... lehh gak aku nengok booth EBI FC..... heheheh tapi time tu aku segan nak tegur walaupun aku dah register as a member of ebi fc.... hehehehehhe its ok... oleh kerana si Mally ni busy bagai... so aku buat kerja aku lahhh.... snap snap performance budak budak AF time GSA tu..... Tak disangka plak malam tu buat pertama kali nye dalam hidup aku.... aku gi layan final AF live kat stadium bukit jalil...... almaklum lahh kan aku layan AF ni sejak AF 1 lagi.... hehehheheh thanx lahh pada akak DAFI FC tak silap aku time tu dia naib president kot... ntah lahh coz bagi tiket..... masuk final.... heheheh so layan........ dan dah dijangka MILA juara AF5......

Hang Out At Bukit Bintang

26 Mei..... hemmmm on that day apa aku buat ye..... ohhh lepak ngan ayu rafi and mally kat bukit bintang... well lama tak lepak ngan dorang ni.... maklum lahh masing masing busy ngan career masing masing.... well kitorang lepak makan kat subang then after makan kitorang ke bukit bintang jalan jalan cari pasal.... huhuhuhuhuu kat situ kitorang ke times square lahhh ke kl plaza lahhh bagai... dan time tu gak lehh terjumpa Aishah Sinclair.... alamak punya lah lawa.... wakakkaka sempat pose bergambar bagai ngan dia... maklumlah dia ni sepupu serama rama ngan si member aku ayu tu.... huhuhuhuh so time tu sempat lahh aku beli sehelai kemeja hitam..... tu pun idea si ayu.... coz aku ni memang gagal dalam memilih baju... asal boleh ajhe aku ni.... hehehehehheheh

So actually bulan 5 ni ada lagi event.... tapi semua wedding kan... so aku compile dalam tajuk member ku kahwin berlaka... hehehehehhe so nantikan next story..;-)
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin